عروسی اسلامی

The islamic wedding- برپایی عروسی بانشاط بدون گناه -العرس الاسلامی

عروسی اسلامی

The islamic wedding- برپایی عروسی بانشاط بدون گناه -العرس الاسلامی

عروسی اسلامی

حتی پیامبر اکرم صلی الله علیه وآله هم برای دختر مکرمه خودشان مجلس عروسی گرفتند، شادی کردند و مردم شعر خواندند. زنها دست زدند و خوشی کردند.
مقام معظم رهبری

طبقه بندی موضوعی

مردان مریخی زنان ونوسی

«مردان مریخی ، زنان ونوسی» نوشته جان گری تاکنون بیش از پنجاه بار چاپ شده تا این کتاب مشهور حوزه روانشناسی همچنان جزء پرفروش ترین آثار ترجمه در کشور ما نیز محسوب شود. این کتاب سالهاست در سراسر دنیا مخاطبان زیادی دارد و به 50 زبان زنده دنیا نیز ترجمه شده است؛ کتابی که ضمن بازگویی تفاوت های زن و مرد به ارائه راه حل هایی ساده برای لذت بردن بیشتر از زندگی زناشویی و بهبود روابط زن و شوهر می پردازد.

در بخش هایی از این کتاب می خوانیم:

مردان به غار خود می روند و زنان حرف می زنند: مردها وقتی ناراحت می شوند در خود فرو می روند و به تنهایی احتیاج دارند، پاپیچ آنها نشوید. زن ها وقتی ناراحتند دوست دارند صحبت کنند به حرفهاشان گوش کنید و در مورد بحثی که مطرح می کنند از آنها سوال کنید تا بدانند به موضوع علاقمند هستید. بهترین کار برای خانم ها این است که به آنها توجه کنید، ابراز عشق کنید و برایشان هدیه بگیرید. برای آقایان بهترین کار این است که از آنها قدردانی کنید و نشان بدهید که مایه افتخار شما هستند.
مردان به کش شباهت دارند: نباید تمام مدت به مرد محبت کرد و نزدیکش بود، خسته و دلزده می شود اگر زمانی مرد شما از شما فاصله گرفت دنبالش نروید خودش بر می‌گردد او به اعتماد شما نیاز دارد؛ دائم مثل یک مامور همراه او نباشید.

زن ها به موج شباهت دارند: زن ها ممکن است بدون دلیل ناراحت باشند در حقیقت وقتی به اوج شادی برسند بعد آرام آرام ناراحت بشوند. باید اجازه داد تا انتهای ناراحتی بروند و حس خود را تخلیه کنند، هرگز آنها را سرزنش نکنید فقط شنونده باشید. در واقع زن هم مانند مرد یک چرخه عاطفی دارد که بیشتر شبیه امواج دریاست.
وقتی زن احساس کند کسی او را دوست دارد و عاشق اوست اعتماد به نفسش بالا می رود و احساساتش مثل امواج اوج می گیرد اما کمی بعد به طور ناگهانی احساسش تغییر کرده و فروکش می کند. سرعت چرخه عاطفی زنان بسیار بیشتر از مردان است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">