عروسی اسلامی

The islamic wedding- برپایی عروسی بانشاط بدون گناه -العرس الاسلامی

عروسی اسلامی

The islamic wedding- برپایی عروسی بانشاط بدون گناه -العرس الاسلامی

عروسی اسلامی

حتی پیامبر اکرم صلی الله علیه وآله هم برای دختر مکرمه خودشان مجلس عروسی گرفتند، شادی کردند و مردم شعر خواندند. زنها دست زدند و خوشی کردند.
مقام معظم رهبری

طبقه بندی موضوعی
این پوسترها رو در اندازه تقریبا 40*60 پلات و لمینت کردم و در معرض دید مهمانان نصب کردم
بازتات این کار رو هم براتون بگم که بعد از عروسی بمدت یکسال و چند ماه این پوسترها به خانه خودمون برنگشت و از عروسی ما به عروسی دیگر منتقل شد و از آنجا هم به جای دیگر .
در 4 استان گشت . آخرش هم از این 27 پوستر فقط 12تا به دس
ت ما رسید.
هر عروسی چند تا از آنها را بعنوان یادگاری برمی داشتند.
* تذکر : در نصب پوسترها در قسمتهای مردانه و زنانه باید دقت شود تا تاثیر گذار تر باشد. بعضی از آنها هم می توانند در محل عمومی نصب شود که هر دو گروه آن را ببینند.
راههای ایجاد انگیزه برای مطالعه این پوسترها هم به خود شما بستگی دارد ولی این راهها پیشنهاد می شود:
1. مسابقه ای از متنهای موجود برگزار شود .
2. بنظر شما جذابترین جمله کدام است؟
3. اگر بخواهید عمل کنید به کدامیک عمل می کنید؟
4.  .... و ...
جهت دریافت تصاویر روی آنها کلیک کنید

پوسترهای عروسی من
پوسترهای عروسی من
پوسترهای عروسی من
پوسترهای عروسی من
پوسترهای عروسی من

نظرات  (۳)

  • مرتضی آزاد
  • سلام. بهره بردیم. خیلی عالی بود. خدا قوت!
    پاسخ:

    سلام لطف دارید

    اگه شما هم چیزی به ذهنتون اومد دریغ نفرمایید.

    سلام

    خیلی زیباست خیلی ممنون خدا خیرتون بده

    ان شاءالله من هم بتونم استفاده کنم.

    پاسخ:
    سلامتی شادوماد بزن کف قشنگه رو...
  • حسین ذوالفقاری
  • سلام.

    پوسترهای مفیدی بود.

    تشکر فراوان....

    پاسخ:
    سلام 
    از لطف شما ممنونم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">