عروسی اسلامی

The islamic wedding- برپایی عروسی بانشاط بدون گناه -العرس الاسلامی

عروسی اسلامی

The islamic wedding- برپایی عروسی بانشاط بدون گناه -العرس الاسلامی

عروسی اسلامی

حتی پیامبر اکرم صلی الله علیه وآله هم برای دختر مکرمه خودشان مجلس عروسی گرفتند، شادی کردند و مردم شعر خواندند. زنها دست زدند و خوشی کردند.
مقام معظم رهبری

طبقه بندی موضوعی

از اشعاری که گل نرگس (یکی از اعضای گروه تلگرام عروسی اسلامی) منتشر کرده اند : 


من کیم یک قهرمانم من کیم یک پهلوانم

من کیم بحر خروشان من کیم شیر ش‍یانم

من کیم سینه سپر در پیش این خرج گرانم

من کیم آنکس که امشب بین یاران شاد شادم

سیدکمالم,سیدکمالم, من دومادم من دومادم

….………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………


خاطراتم گشته آغاز از شب بله برونم

لحظه لحظه قند تازه آب می شد در درونم

گاه پایین، گاه بالا رفت آن شب قند خونم

تا توافق گشت بروصلت فشارخون گرفتم

سیدکمالم سیدکمالم, من دومادم من دومادم

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………

من دگر بین جوانان ، سربلندو سر فرازم

زن گرفتم هست در دل آرزو های درازم

فکر نونم و فکر گوشتم فکر برقم فکر گازم

چشم خود واکرده دیدم بچه های دل نوازم

سیدکمالم,سیدکمالم, من دومادم من دومادم

—……………………………………………………………………………………………………………………………………………………

ای خوشا آن شب که با فامیل رفتیم خاستگاری

سال دیگر می شوم بابا به عشق بچه داری

می خرم بر همسرم یک ماشین بنز سواری

گر خدا بخشد ز لطف و مرحمت پول زیادم

سیدکمالم سیدکمالم, من دومادم من دومادم

—……………………………………………………………………………………………………………………………………………………


ونگ ونگ بچه بر من در دل شب ها نهانی

هست زیبا تر ز آ واز قشنگ اصفهانی

نق نق زن نغمه ی دلکش بود در نو جوانی

خنده ی زن می برد غم های عالم را زیادم

سیدکمالم سیدکمالم, من دومادم من دومادم

—……………………………………………………………………………………………………………………………………………………


خوش بود با یار وقت صبح دم صبحانه خوردن

چایی قندو شکر با گوشت و نان در خانه بردن

لاله گفتن گل شکفتن دل ربودن دل سپردن

زن چراغ خانه باشد زن بود عشق و مرامم

سیدکمالم سیدکمالم,من دومادم من دومادم

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………

زن بلاهست و الهی خانه ای بی زن نباشد

زن بود پیراهن و حیف است اگر بر تن نباشد

زن گل است و خالی از گل دامن گلشن نباشد

من که بعد از ازواجم خرم و خندان و شادم

سیدکمالم سیدکمالم,من دومادم من دومادم

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………

در شب دامادی خود خواهم از خلاق داور

چارده زیبا پسر با سیصدو پنچاه دختر

هر یکی از هر یکی زیبا تر و شیرین زبان تر

با نگاه کودکانم خنده خیزد از نگاهم

سیدکمالم سیدکمالم, من دومادم من دوماد 

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………

زیر یک سقفند از امشب درکنار هم خوشند 

این عروس دوماد الهی که بپای هم پیر بشن 



توجه : به جای سیدکمال ، اسم داماد استفاده میشه 

بدیهی است که اسم همه دامادها « کمال » نیست!

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">