عروسی اسلامی

The islamic wedding- برپایی عروسی بانشاط بدون گناه -العرس الاسلامی

عروسی اسلامی

The islamic wedding- برپایی عروسی بانشاط بدون گناه -العرس الاسلامی

عروسی اسلامی

حتی پیامبر اکرم صلی الله علیه وآله هم برای دختر مکرمه خودشان مجلس عروسی گرفتند، شادی کردند و مردم شعر خواندند. زنها دست زدند و خوشی کردند.
مقام معظم رهبری

طبقه بندی موضوعی


مدح وسرود امام زمان ع ویژه عروسی


 بریز  ساقی دمادم می به جامم    مست مستم 

ازآن می که تولایش بنامم

مست،،،

که حُبّش برده از سر عقل هوشم،،،مست،،،


که مادر شیر به عشقش ریخته کامم

مست،،،



نخورده مست مستم،،بگیر مولا تودستم

شده عمری سر راهت نشستم  

مولا مولا حق پرستم


عزیزم زاروبیمار توهستم

جونِ جونم

بیا مولا هوادار توهستم

جون،،

ببخشا گر گنه کردم کم وبیش‌

جون،،

توگل باشی ومن خار توهستم

جون جونم


نخورده مست مستم،،بگیرمولا تودستم

شده عمری سرراهت نشستم

مولا مولا حق پرستم


فدای خال لبهایت شوم من 

من فدایت

فدای درد وغمهایت شوم من

من،،،

کجایی ای امید مستمندان

من،،،

که خاک زیر پاهایت شوم من

من،،،


نخورده مست مستم،،بگیر مولا تودستم

شده عمری سر راهت نشستم 

مولا مولا حق پرستم


شدم پیرو ندیدم ماه رویت

ای گل من

چویعقوب کورگشتم وصل کویت

ای،،،

بگو تاکی کشم من آه وازدل

ای،،،،

که دیگر مردم از طعن عدویت

ای،،،



نخورده مست مستم،،بگیر مولا تودستم

شده عمری سر راهت نشستم

مولا مولا حق پرستم


خوشا روزی بیاید دلبر من

آه واز هجر

زالطافش کشد دستی سر من

آه واز هجر

خداوندا رسان ناجی مردم

آه،،،،

که دیگر روح نمانده پیکر من

آه ،،،


نخورده مست مستم،،،،بگیر مولا تودستم

شده عمری سر راهت نشستم

مولا مولا حق پرستم



شاعر قاسم جناتیان قادیکلایی

جهت دریافت سبک می توانید به کانال تلگرام مراجعه کرده و کلمات این شعر را جستجو کنید؛ اولین فایل صوتی بعد از شعر سبک آن خواهد بود.

کانال تلگرام عروسی اسلامی

گروه تلگرام عروسی اسلامی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">